Augusztusi Kedvencek

Ismét eltelt egy hónap és itt az ideje, hogy bemutassam mik voltak ebben a hónapban a leginkább használt termékeim. Augusztusban a sminktermékek és a szépségápolási termékek mellett egy tea is helyet kapott :)

Első kedvencem a Garnier 2in 1 szempilla erősítő kétfázisú sminklemosója.


Mindig is tudtam, hogy a kétfázisú olajosabb lemosókat szeretem, tehát nem volt kérdés, hogy ez a termék is a kedvencemmé fog válni. Amit még nagyon szeretek benne, hogy elvileg szempilla erősítő és azért valljuk be, az ember lányának jó érzés azt hinni, hogy valami jót tesz a szempillájának. Egyébként én észrevettem egy kisebb változást, bár most egy növesztő szérumot is használok, tehát nem tudom melyik termék érdeme az eredmény.
A termék kiszerelése 125ml és a legtöbb drogériában fellelhető.

A következő kedvenc egy Balea limitált kiadású radírozós tusfürdő

A leírás alapján ez egy krémes-olajos bőrradíros tusfürdő, amivel teljes mértékben egyet is tudok érteni, és amit ígér azt be is tartja. A radírozó szemcsék egyáltalán nem nagyok, tehát egy alapos radírozásra nem használnám, de egy mindennapi enyhe tisztításra tökéletesen megfelel. Ami egyébként talán a legjobban megfogott ebben a tusiban, az az illata, hát valami isteni almás-fahéjas illata van, teljesen a karácsony jut róla eszembe, habár lehet nem nyáron kellene őt használni :) 200ml terméket kapunk igen jó áron.

Másik kedvencem egy avonos testpermet dinnye illatban. Sok dolgot nem lehet róla elmondani, egy finom és frissítő nyárias illat, ami a nagy melegben sokszor nagyon jól jött.

Jöjjenek a sminkek, ebből két kedvencem van, az egyik a Make up forever HD púder. Szerintem életem első high end púdere és azt kell mondjam nem csalódtam benne. Nagyon finom állaga van a púdernek, jól mattít és olyan puhává és simává teszi a bőrt, hogy az egy csoda. Csehországban egy Sephorában vettem ezt az utazó méretet, melyben 5 g termék van.

A következő sminktermék, amit sokat használtam ebben a hónapban az a L'oreal Miss Manga szempillaspirálja
.

Szeretem benne, hogy kicsit folyósabb a festéke, ezáltal miután megszárad nagyon tartós és nem folyik a szemem alá a festék. Ezen kívül a keféjét is szeretem főleg a mérete miatt, nem túl nagy ezáltal könnyen odaférek az alsó pillákhoz is. ( azért a csomagolása sem utolsó )

Végül az utolsó kedvencem a Lipton filteres zöld tea epres muffin ízesítésben.
Ezt sem szeretném túl ragozni, úgy jó ,ahogy van, lehet érezni benne az epret és egy kis sütemény ízt és ez vegyül a zöld tea kellemes ízével. Hibátlan.
 

Ezek lettek volna a kedvenceim, köszönöm, hogy megnéztétek:)



bubus

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése