Szlovákia Szerzemények

A nyár vége felé közeledve úgy gondoltuk, teszünk még egy utolsó bicikli túrát, úgyhogy párkány felé vettük az irányt. Mivel már voltam ott többször is ezért tudtam, hogy a smink kínálat egy kicsit eltér a hazaitól és eddig sose jöttem haza üres kézzel és hát most sem volt másként.
Csoportkép :)


Három terméket vettem, egy púdert egy alapozót és egy bronzosító pirosító duot. Kezdeném az utóbbival, ugyanis ez a márka a legismerősebb. 


Ez egy Maybelline Terre Indienne bronzosító/pirosító 10-Bronzed Tropics árnyalatban, A képen jobbról balra először a két szín keverve látható, aztán a pirosító és végül a bronzosító
. A pirosító egy nagyon szép rózsaszínes árnyalat, néhány csillám van benne, de egyáltalán nem zavaró. 
A bronzosító egy meleg barna árnyalat, tehát kontúrozáshoz nem használnám, de egy napsütötte bronzos hatást szépen el lehet vele érni. Ebben is van néhány csillám, de felkenve nem zavaró. Összességében elmondató, hogy egyáltalán nem porolnak és egy jó kis termékről van szó,kár hogy itthon nem ehet kapni.
 Azt még azért megemlíteném negatívumként, hogy valami borzasztóan erős parfümös szappanos szaga van, engem nem szoktak zavarni az illatanyagok, de ez valami émelyítően erős.

A következő termék egy Gabriella Salvete alapozó. Ezt a márkát iparfümérián lehet rendelni, de boltokban sajnos nem lehet Magyarországon kapni.
Maga a termék egy matt alapozó ígéretei a következők:púderes finish, könnyű viselet,mattító effektus és olajmentes. Sajnos magamon még nem viseltem, de a teszter alapján elmondható, hogy tényleg könnyű állaga van és, ami egy nagy pozitívum, hogy a legvilágosabb árnyalat tényleg elég világos még nekem is,aki hófehérke. Az én színem 100 Porcelain.

Az utolsó termék, ami nekem egy hatalmas meglepetés, az a Gabriella Salvete Nude Powder argán olajjal és  15-ös fényvédővel. Már az spf is egy nagy plusz, a csomagolása is szép, a doboz rendesen zár, szóval minden rendben van vele. Maga a termék olyan krémes és puha, hogy az valami csoda, illetve a színe is szép világos, tehát szem alá is tökéletes, de világos bőrűeknek egész arc mattítására jó lehet egyébként úgy vettem észre, hogy nem csak mattít, hanem a pórusokat is ellágyítja,
 Van egy enyhe parfümös illata, de egyáltalán nem zavaró. Az egyik új kedvencem lett és bátran ajánlom! 

Köszi, hogy elolvastátok:) 

bubus

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése